piątek, 31 marca 2017

Podążaj za marzeniami / Follow your dreams canvas

Witajcie!
Tu Arantzazu, w piękny piątek!
Dziś chciałabym się z Wami podzielić moim mix mediowym blejtramem. Tło stworzyłam z pomocą jednej ze SnipArtowych masek i pasty modelującej, której nadałam kolor przy pomocy tuszu alkoholowego. Natępnie całość pochlapałam białym gesso i postemplowałam.
Chciałam więcej warstw, więc wykorzystałam jedną z tekturek i pokolorowałam ją. Nałożyłam na zdjęcie papierową gwiazdję i przykleiłam tytuł!
Mam nadzieję, że się Wam spodoba! :)

Hi!!!
Arantzazu here! happy friday!
Today I want to share with you a mixed media canvas!
I created the background using one of the Snip Art stencils and modeling paste,I have given it color with alcohol inks.
Then, I have splashed all the canvas with white gesso and I have stamped some stamps.
I wanted textures so I took one of the chipboards and I painted it with the silks, I superimposed the photo with a paper star and I glued the title.
hope you enjoy it! ;)







Wykorzsytałam / I have used:
Pozdrawiam / Greet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz