czwartek, 30 marca 2017

Akwarelowy LO

 Dziś mam dla was akwarelowy LO pełen nowości :)
W tle maska warstwowa -  kwiatowa ( niebawem pojawi się w sklepie na razie możecie ja kupić tylko osobiście na zlotach )  .
Mam na probe kilka wzorów masek wielowarstwowych i chciałabym je wam pokazać na jakimś live wiec myślę ze spontanicznie w piątek lub w weekend zrobię pokaz na żywo na fb :) Użyłam tez gałęzi podbarwionych na ciemny kolor sa bardzo delikatne i jeśli szukacie czegoś co wypełni przestrzeń nie przytłaczając pracy to właśnie wasz produkt . W sklepie pojawiło się tez dużo produktów z MDF miedzy innymi cudne napisy  ja na swoim zrobiłam embosingowe ombre .

Hello !
Today I  have for you guys aquarelle layout. I used here layered stencils 9 soon in our store) And I think it is such a cool tool to play with and I would like to stream some demo with them for you maybe Friday or Saturday on FB. Next new and exciting product are MDF chips ! Here I used Follow your Dreams title that I embossed with ombre transition.  Delicate branches ( also new arrival)  perfectly fill space on background and they are not overwhelming whole piece.




 
  Gałązki - zestaw  Zegary uliczne - zestaw       Ramka z koronką #6    Follow your dreams - MDF    

1 komentarz:

  1. Pięknie się prezentuję :) Taka wczesna wiosna. Podoba mi się delikatna kolorystyka chlapnięcia i kropelki rosy ;)

    OdpowiedzUsuń