środa, 11 marca 2015

Witajcie:)


Witam serdecznie!
Mam na imię Joanna swój blog prowadzę pod nazwą Papierowe Pasje.
 „Papierem” zaraziłam się kilka lat temu,
 kiedy to sama wykonałam własne zaproszenia ślubne,
 od tego czasu pochłonęło mnie to na dobre.
Małymi kroczkami zaczęłam doskonalić swój warsztat pracy,
podglądałam i obserwowałam inne dziewczyny scrapujące.
Metodą prób i błędów powstawały moje prace.
Bardzo lubię tworzyć  na moich pracach różnego rodzaju kompozycje z kwiatów,
chyba na (prawie )każdej karteczce taka jest.
  Mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu i będę Was inspirować :)

 Bardzo dziękuję za możliwość tworzenia w tak wspaniałym gronie:)
Mam nadzieję, że nie zawiodę!

Oto kilka moich prac:





Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego dnia:)

Asia

2 komentarze:

  1. Asiu od dawna podziwiam twoje prace , uwielbiam te ukwiecone prace tyle w nich radości i namiętności....czekam na twe dzieło :) ....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję Marto!!!:)Wiele dla mnie znaczą takie słowa:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń