sobota, 18 listopada 2017

Welcome Christmas

Witajcie wszyscy! Tu Arantzazu!
Mocno opieram się Bożemu Narodzeniu, gdyż wyjątkowo lubię jesień przede wszystkim za jej kolory, jednak to już czas aby powitać przygotowania do świąt.
Zaczęłam już zakupy ozdób świątecznych, aby nadać im mój osobisty styl. Na dziś mam dla Was przykład zwyczajnej kryształowej bombki, którą tak długo alterowałam, aż powstało to... Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

hi everyone! Arantzazu here
I have resisted Christmas because I love autumn and its colors but I think it is time to welcome it as it deserves!
  I've started buying ornaments to alter them and give them my personal touch
Here you have a sample, it was a simple crystal ball and I have altered it until I got to this ..... I hope you like it




Wykorzystaałam / I have used:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz